Podstawa prawna: Ustawa z dnia 16 października 2019 r., o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ostaw (Dz.U. 2019 r., poz.2294)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1.Wniosek
2.Dowód osobisty lub paszport
3. telefon lub tablet albo inne tego typu- urządzenie, na które za pośrednictwem SMS-a lub
e-maila zostaną wysłane kody do potwierdzenia danych- jeśli w RDK są potwierdzane przy
urzędniku
II. OPŁATY:
• brak
III. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SRAWY:
Przekazanie/aktualizacji/usunięcie danych kontaktowych tak aby stały się one dostępne w Rejestrze Danych Kontaktowych następuje od razu po ich potwierdzeniu kodem przez urzędnika. Jeśli dane mają być usunięte- zostaną one usunięte natychmiast ( nie otrzymujemy żadnego kodu potwierdzającego)
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
pokój nr 19, tel.065 5120685
Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje
VI. UWAGI:
Wniosek można złożyć w urzędzie gminy, który na dostęp do Rejestru Danych Kontaktowych- niezależnie od miejsca zameldowania.
Z wnioskiem może wystąpić osobą pełnoletnia posiadająca numer PESEL.