Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Ostatnie modyfikacje
Lp
1
Data utworzenia wpisu:
2019-01-02 12:47:43
Data modyfikacji:
2019-01-02 12:48:15
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr III/26/18
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Sesja III z dnia 20. 12. 2018 r. / 2018 rok / Uchwały Rady Gminy / Rada Gminy / Organy władzy publicznej / Uchwała Nr III/26/18
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
2
Data utworzenia wpisu:
2019-01-02 12:47:43
Data modyfikacji:
2019-01-02 12:47:43
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr III/26/18
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Sesja III z dnia 20. 12. 2018 r. / 2018 rok / Uchwały Rady Gminy / Rada Gminy / Organy władzy publicznej / Uchwała Nr III/26/18
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
3
Data utworzenia wpisu:
2019-01-02 12:44:01
Data modyfikacji:
2019-01-02 12:44:01
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr III/27/18
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Sesja III z dnia 20. 12. 2018 r. / 2018 rok / Uchwały Rady Gminy / Rada Gminy / Organy władzy publicznej / Uchwała Nr III/27/18
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
4
Data utworzenia wpisu:
2019-01-02 12:41:51
Data modyfikacji:
2019-01-02 12:41:51
Nazwa wpisu:
Sesja III z dnia 20. 12. 2018 r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Uchwały Rady Gminy / Rada Gminy / Organy władzy publicznej / Sesja III z dnia 20. 12. 2018 r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
5
Data utworzenia wpisu:
2019-01-02 12:37:56
Data modyfikacji:
2019-01-02 12:40:21
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 44 / 2018 z dnia 23. 08. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 44 / 2018 z dnia 23. 08. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
6
Data utworzenia wpisu:
2019-01-02 12:37:56
Data modyfikacji:
2019-01-02 12:37:56
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 44 / 2018 z dnia 23. 08. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 44 / 2018 z dnia 23. 08. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
7
Data utworzenia wpisu:
2019-01-02 12:23:37
Data modyfikacji:
2019-01-02 12:23:37
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 61 / 2018 z dnia 27. 12. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 61 / 2018 z dnia 27. 12. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
8
Data utworzenia wpisu:
2019-01-02 11:43:58
Data modyfikacji:
2019-01-02 11:43:58
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 63 / 2018 z dnia 31. 12. 2018 r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 63 / 2018 z dnia 31. 12. 2018 r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.