Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Ostatnie modyfikacje
Lp
1
Data utworzenia wpisu:
2018-12-21 07:45:20
Data modyfikacji:
2018-12-21 07:45:20
Nazwa wpisu:
Młodzieżowa Rada Gminy
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Organy władzy publicznej / Młodzieżowa Rada Gminy
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
2
Data utworzenia wpisu:
2018-12-19 13:52:25
Data modyfikacji:
2018-12-19 13:52:25
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 60 / 2018 z dnia 19. 12. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 60 / 2018 z dnia 19. 12. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
3
Data utworzenia wpisu:
2008-12-02 12:02:12
Data modyfikacji:
2018-12-19 10:41:34
Nazwa wpisu:
Komisje Rady
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Władze, funkcje / Rada Gminy / Organy władzy publicznej / Komisje Rady
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
4
Data utworzenia wpisu:
2008-12-02 12:02:12
Data modyfikacji:
2018-12-19 10:41:18
Nazwa wpisu:
Komisje Rady
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Władze, funkcje / Rada Gminy / Organy władzy publicznej / Komisje Rady
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
5
Data utworzenia wpisu:
2008-12-02 12:02:12
Data modyfikacji:
2018-12-19 10:40:06
Nazwa wpisu:
Komisje Rady
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Władze, funkcje / Rada Gminy / Organy władzy publicznej / Komisje Rady
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
6
Data utworzenia wpisu:
2018-12-18 13:53:26
Data modyfikacji:
2018-12-18 13:53:26
Nazwa wpisu:
Oświadczenie majątkowe złożone w związku z wyborem na Wójta w kadencji 2018-2023
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Oświadczenia majątkowe / Wójt / Organy władzy publicznej / Oświadczenie majątkowe złożone w związku z wyborem na Wójta w kadencji 2018-2023
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
7
Data utworzenia wpisu:
2018-12-14 13:24:11
Data modyfikacji:
2018-12-14 13:24:11
Nazwa wpisu:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - II przetarg - zmienione ogłoszenie (Baza konkurencyjności)
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - II przetarg / 2018 rok / Zamówienia sektorowe podprogowe / Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - II przetarg - zmienione ogłoszenie (Baza konkurencyjności)
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
8
Data utworzenia wpisu:
2018-12-14 12:01:46
Data modyfikacji:
2018-12-14 12:01:46
Nazwa wpisu:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - II przetarg - odpowiedzi na pytania/zmiana SIWZ 14.12.2018 r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - II przetarg / 2018 rok / Zamówienia sektorowe podprogowe / Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - II przetarg - odpowiedzi na pytania/zmiana SIWZ 14.12.2018 r.
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.