Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Ostatnie modyfikacje
Lp
1
Data utworzenia wpisu:
2018-06-28 12:36:36
Data modyfikacji:
2018-08-31 12:27:48
Nazwa wpisu:
Referent / inspektor ds. księgowości budżetowej
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Nabór na wolne stanowiska / Referent / inspektor ds. księgowości budżetowej
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
2
Data utworzenia wpisu:
2018-08-31 12:27:22
Data modyfikacji:
2018-08-31 12:27:22
Nazwa wpisu:
Referent/inspektor ds. budownictwa w zakresie budowy dróg
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Nabór na wolne stanowiska / Referent/inspektor ds. budownictwa w zakresie budowy dróg
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
3
Data utworzenia wpisu:
2018-08-28 13:33:16
Data modyfikacji:
2018-08-28 13:33:16
Nazwa wpisu:
Budowa oświetlenia ulicznego w Bonikowie, Czarkowie i Widziszewie - informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Budowa oświetlenia ulicznego w Bonikowie, Czarkowie i Widziszewie / 2018 / Zamówienia publiczne udzielane na podstawie ustawy PZP / Budowa oświetlenia ulicznego w Bonikowie, Czarkowie i Widziszewie - informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
4
Data utworzenia wpisu:
2018-06-15 12:41:10
Data modyfikacji:
2018-08-27 12:26:28
Nazwa wpisu:
Wniosek o oszacowanie szkód w uprawach i płodach rolnych wyrządzonych przez dziki, łosie, daniele i sarny; przy wykonywaniu polowania.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Ochrona środowiska / Wnioski i dokumenty / Wniosek o oszacowanie szkód w uprawach i płodach rolnych wyrządzonych przez dziki, łosie, daniele i sarny; przy wykonywaniu polowania.
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
5
Data utworzenia wpisu:
2018-08-24 09:50:34
Data modyfikacji:
2018-08-24 09:50:34
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 43 / 2018 z dnia 23. 08. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Wykonanie budżetu / 2018 / Budżet / Zarządzenie Nr 43 / 2018 z dnia 23. 08. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
6
Data utworzenia wpisu:
2018-08-24 09:45:50
Data modyfikacji:
2018-08-24 09:45:50
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 43 / 2018 z dnia 23. 08. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 43 / 2018 z dnia 23. 08. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
7
Data utworzenia wpisu:
2018-08-22 14:53:08
Data modyfikacji:
2018-08-22 14:53:08
Nazwa wpisu:
Ogłoszenie o przetargu
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Nieruchomości rolne - dierżawa / 2018 / Przetargi na nieruchomości gminne / Ogłoszenie o przetargu
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
8
Data utworzenia wpisu:
2018-08-22 12:13:05
Data modyfikacji:
2018-08-22 12:13:05
Nazwa wpisu:
Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Nieruchomości rolne - dierżawa / 2018 / Przetargi na nieruchomości gminne / Wykaz nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.