Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Ostatnie modyfikacje
Lp
1
Data utworzenia wpisu:
2018-05-09 08:26:38
Data modyfikacji:
2018-05-09 08:26:38
Nazwa wpisu:
Ocena z dnia 27.04.2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Wodociąg publiczny Katarzynin / Badania jakości wody / Ocena z dnia 27.04.2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Maciej Grząślewicz
Lp
2
Data utworzenia wpisu:
2018-05-09 08:24:59
Data modyfikacji:
2018-05-09 08:24:59
Nazwa wpisu:
Wodociąg publiczny Katarzynin
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Badania jakości wody / Wodociąg publiczny Katarzynin
Wykonanie modyfikacji:
Maciej Grząślewicz
Lp
3
Data utworzenia wpisu:
2018-05-08 11:43:28
Data modyfikacji:
2018-05-08 11:43:28
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 26 / 2018 z dnia 08. 05. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 26 / 2018 z dnia 08. 05. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
4
Data utworzenia wpisu:
2018-05-07 16:34:10
Data modyfikacji:
2018-05-07 16:34:10
Nazwa wpisu:
Oświadczenie majątkowe na dzień 31-12-2017 roku
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Oświadczenia majątkowe / Wójt / Organy władzy publicznej / Oświadczenie majątkowe na dzień 31-12-2017 roku
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
5
Data utworzenia wpisu:
2018-05-07 14:59:03
Data modyfikacji:
2018-05-07 14:59:03
Nazwa wpisu:
Ocena z dnia 02.05.2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Wodociąg publiczny Mikoszki / Badania jakości wody / Ocena z dnia 02.05.2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Maciej Grząślewicz
Lp
6
Data utworzenia wpisu:
2018-05-04 13:39:13
Data modyfikacji:
2018-05-04 13:41:45
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 23 / 2018 z dnia 25. 04. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Wykonanie budżetu / 2018 / Budżet / Zarządzenie Nr 23 / 2018 z dnia 25. 04. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
7
Data utworzenia wpisu:
2018-05-04 13:39:13
Data modyfikacji:
2018-05-04 13:39:13
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 23 / 2018 z dnia 25. 04. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Wykonanie budżetu / 2018 / Budżet / Zarządzenie Nr 23 / 2018 z dnia 25. 04. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
8
Data utworzenia wpisu:
2018-05-04 13:33:29
Data modyfikacji:
2018-05-04 13:33:29
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr XXXVI/450/18 z dnia 24. 04. 2018 r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Wykonanie budżetu / 2018 / Budżet / Uchwała Nr XXXVI/450/18 z dnia 24. 04. 2018 r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.