Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Na podstawie art. 14 pkt 2 lit. e ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r., Nr 249, poz. 2104 ze zm.) podaje się do publicznej wiadomości wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osob

Na podstawie art. 14 pkt 2 lit. e ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r., Nr 249, poz. 2104 ze zm.) podaje się do publicznej wiadomości wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym, w roku 2006, w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia.
 
Lp. Nazwisko i imię, nazwa firmy

1.  Adamski Adam
2.  Barłożyk Marek
3.  Błaszkowska Kazimiera
4.  Berliński Andrzej
5.  Cichoccy Zofia i Zdzisław
6.  Chomski Zbigniew
7.  Chwastyniak Paweł
8.  Dalaszyński Henryk
9.  Dembny Jan
10.  Dolczewski Bogdan
11.  Gierszal Maria
12.  Haryk Mariusz
13.  Itkowiak Mirosław
14.  Jankiewicz Lech
15.  Jaśkowiak Kazimierz
16.  Jurga Grzegorz
17.  Jurga Roman
18.  Kaczmarek Henryk
19.  Kędziora Eugeniusz
20.  Klupsz Roman
21.  Kmieć Piotr
22.  Kobus Ryszard
23.  Konieczna Maria
24.  Konieczny Leon
25.  Korbik Zdzisław
26.  Kosakowski Tomasz
27.  Kosowicz Marek
28.  Kowalski Mariusz
29.  Kwiatek Eugeniusz
30.  Marach Stanisław
31.  Marciniak Andrzej
32.  Marciniak Jacek
33.  Matuszewski Stefan
34.  Matysiak Michał
35.  Mocek Jarosław
36.  Mruk Mieczysław
37.  Nadobnik Leszek
38.  Nadobnik Krzysztof
39.  Nowak Marian
40.  Nowicka Aleksandra
41.  Nyczak Adam
42.  Olejnik Jacek
43.  Olejnik Sławomir
44.  Płóciennik Krzysztof
45.  P.H.R. Sp. z o.o. Stadnina Koni
46.  Przydróżny Włodzimierz
47.  Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „ASBET” Sp. z o.o.
48.  Ratajczak Mariusz
49.  Reich Rafał
50.  Rękoś Piotr
51.  Ruszkowski Andrzej
52.  Rydzewski Wojciech
53.  Sekuła Krzysztof
54.  Sikora Czesław
55.  Skład Celny Customs Skład Sp. z o.o.
56.  Skoracki Bartosz
57.  Smoczyk Andrzej
58.  Smok Paweł
59.  Smolarek Marian
60.  SPR i P „NOWA DROGA”
61.  Stadnina Koni „Racot”
62.  Taciak Tadeusz
63.  Wawrzyniak Mieczysław i Ewa
64.  Wawrzyniak Tadeusz
65.  Wawrzyniak Tomasz
66.  Widomski Roman
67.  Wieszczeczyński Stefan
68.  Wojciechowski Dominik
69.  Wrzeszcz Bogdan
70.  Wysocki Adam
71.  Włodarczak Jarosław
72.  Zamelczyk Zbigniew
73.  Łabiński Adam
74.  Żak Marek
 
Umorzenia
 
 Nazwisko i imię Kwota Przyczyna umorzenia
75.  Nadobnik Krzysztof 1435,80 Ważny interes podatnika
76.  Nadobnik Henryk 543,00 Ważny interes podatnika
77.  Jurga Jacek 605,00 Ważny interes podatnika
78.  Szłapka Marian 888,00 Ważny interes podatnika
79.  Dembny Jan 1048,00 Ważny interes podatnika
80.  Kaczmarek Mieczysław 725,90 Ważny interes podatnika
81.  Konieczny Leon 2808,90 Ważny interes podatnika
82.  Myler Maria i Tadeusz 2068,50 Ważny interes podatnika
83.  Matysiak Tomasz 504,00 Ważny interes podatnika
84.  Nowak Bolesław 817,00 Ważny interes podatnika
85.  Samelczak Hieronim 2080,50 Ważny interes podatnika
86.  Zamelczyk Zbigniew 1637,00 Ważny interes podatnika

Na podstawie art. 14 pkt 2 lit. f ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r., Nr 249, poz. 2104 ze zm.) podaje się do publicznej wiadomości wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej w 2006r.
 
Lp. Nazwisko i imię
1. Myler Maria i Tadeusz
2. Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „ASBET” Sp. z o.o.
3. Kręglewski Waldemar
4. Berliński Andrzej
5. Daleszyński Henryk
6. Szłapka Marianzej

Informacje wpisu
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.