Jednostki organizacyjne
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kościanie
Zespół Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Racocie
Zespół Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Bonikowie
Zespół Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach
Zespół Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starym Luboszu
Biblioteka Publiczna Gminy Kościan z/s w Kiełczewie
Oświadczenia majątkowe
Wnioski i dokumenty
Susza 2023
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Likwidacja ogrzewania węglowego
Akcyza
Stypendia i nagrody sportowe
Medale za długoletnie pożycie małżeńskie
Ewidencja ludności
Dowody osobiste
Zagospodarowanie przestrzenne
Woda i kanalizacja
Budowa i utrzymanie dróg
Ochrona środowiska
Podatki i opłaty lokalne
Działalność gopodarcza
Młodociany pracownik
Gospodarka gruntami
Zabytki
Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
Fundusz sołecki
Dodatek mieszkaniowy i energetyczny
Lokal socjalny
Udostępnianie informacji publicznej
Nabór na wolne stanowiska
Referent/inspektor ds. ewidencji ludności
Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kościanie
Referent/inspektor ds. dowodów osobistych i ochrony informacji niejawnych
Dyrektor Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach
Dyrektor Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starym Luboszu
Konserwator wodociągów
Referent/inspektor ds. księgowości budżetowej
Audytor wewnętrzny
Archiwum - nabór na wolne stanowiska
Plany miejscowe
Oświata
Podstawowa kwota dotacji dla oddziałów przedszkolnych oraz statystyczna liczba dzieci w publicznych szkołach podstawowych, w których zorganizowano oddział przedszkolny prowadzony przez Gminę Kościan
Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli oraz statystyczna liczba dzieci w publicznych przedszkolach prowadzonych przez Gminę Kościan
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Regulamin organizacyjny
Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Kościan został
zatwierdzony Zarządzeniem Nr 2/2022 Wójta Gminy Kościan z dnia 11.02.2022r.
Następnie Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Kościan
został zmieniony Zarządzeniem Nr 5/2022 Wójta Gminy Kościan z dnia 11.04.2022r.
Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Kościan
został również zmieniony Zarządzeniem Nr 7/2022 Wójta Gminy Kościan z dnia 10.08.2022r.
Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Kościan
został także zmieniony Zarządzeniem Nr 2/2023 Wójta Gminy Kościan z dnia 10.02.2023r.
Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Kościan
został ponadto zmieniony Zarządzeniem Nr 16/2023 Wójta Gminy Kościan z dnia 14.12.2023r.
Załączniki:
Zarządzenie Nr 2 / 2022
213 KB
Załącznik do Zarządzenia Nr 2 / 2022 - Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy Kościan
397 KB
Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego - Schemat organizacyjny
278 KB
Załącznik Nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego - Zasady podpisywania pism
253 KB
Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego - Szczegółowe zasady kontroli wewnętrznej
186 KB
Zarządzenie Nr 5 / 2022
382 KB
Załącznik do Zarządzenia Nr 5 / 2022
281 KB
Zarządzenie Nr 7 / 2022
345 KB
Zarządzenie Nr 2 / 2023
182 KB
Załącznik do Zarządzenia Nr 2 / 2023
281 KB
Zarządzenie Nr 16 / 2023
450 KB
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2023-12-14 14:19:40
Nazwa wpisu:
Regulamin organizacyjny
Opis zmian
Zarządzenie Nr 16/2023 Wójta Gminy Kościan z dnia 14.12.2023r.
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
2
Data dokonanej zmiany:
2023-02-14 07:52:59
Nazwa wpisu:
Regulamin organizacyjny
Opis zmian
Zarządzenie - 2023
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
3
Data dokonanej zmiany:
2022-08-11 09:55:41
Nazwa wpisu:
Regulamin organizacyjny
Opis zmian
Zarządzenie Nr 7 / 2022 z dnia 10.08.2022r.
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
4
Data dokonanej zmiany:
2022-04-11 12:40:17
Nazwa wpisu:
Regulamin organizacyjny
Opis zmian
Zarządzenie Nr 5/2022 Wójta Gminy Kościan z dnia 11.04.2022r.
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
5
Data dokonanej zmiany:
2022-02-18 12:42:55
Nazwa wpisu:
Regulamin organizacyjny
Opis zmian
Zarządzenie Nr 2/2022 Wójta Gminy Kościan z dnia 11.02.2022r.
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
6
Data dokonanej zmiany:
2021-06-07 16:37:57
Nazwa wpisu:
Regulamin organizacyjny
Opis zmian
Edycja linku do Zarządzenia Wójta nr 7 / 2012 z dnia 10.08.2012r.
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Informacje wpisu
Informację wyprowadził(a):
Administrator
Data wytworzenia:
2008-12-11
Data udostępnienia:
2008-12-11
Data aktualizacji:
2023-12-14 14:19:40
Identyfikator dokumentu:
457
Liczba wyświetleń strony:
2041