Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:48:00
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 89 / 2011 z dnia 09.12.2011 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
2
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:46:54
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 90 / 2011 z dnia 13.12.2011 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
3
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:45:49
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 91 / 2011 z dnia 14.12.2011 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
4
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:45:02
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 94 / 2011 z dnia 22.12.2011 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
5
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:43:39
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 93 / 2011 z dnia 20.12.2011 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
6
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:42:44
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 92 / 2011 z dnia 15.12.2011 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
7
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:40:24
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 79 / 2012 z dnia 31.12.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
8
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:39:35
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 1 / 2012 z dnia 12.01.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.