Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2023-03-08 08:04:34
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 10 / 2022 z dnia 23.12.2022r.
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
2
Data dokonanej zmiany:
2023-03-06 11:53:50
Nazwa wpisu:
Dostawa wodomierzy i nakładek radiowych - II przetarg - zawiadomienie o wyborze oferty
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
3
Data dokonanej zmiany:
2023-03-06 11:05:33
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr XLIV/517/23
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
4
Data dokonanej zmiany:
2023-03-06 11:04:12
Nazwa wpisu:
Sesja XLIV z dnia 27. 02. 2023 r.
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
5
Data dokonanej zmiany:
2023-03-03 13:29:55
Nazwa wpisu:
GOŚ 6220.28.2022 zawiadomienie w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko ,,Zmiana sposobu użytkowania wiaty gospodarczej, budynku gospodarczego i stodoły na oborę dla krów mlecznych, wykonanie zbiornika na gnojowicę oraz wzrost obsady maksymalnej bydła w gospodarstwie do 201,75 DJP, na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnym 86/1, 122/3, 69 i 57 w obrębie geodezyjnym Witkówki
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Monika Frąckowiak
Lp
6
Data dokonanej zmiany:
2023-03-02 14:15:09
Nazwa wpisu:
Wyrażenie zgody na sprzedaż na rzecz Powiatu Kościańskiego w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonych w miejscowości Kiełczewo – druk nr 532
Opis zmian
Przeniesienie pliku
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
7
Data dokonanej zmiany:
2023-03-02 14:14:37
Nazwa wpisu:
Wyrażenie zgody na sprzedaż na rzecz Powiatu Kościańskiego w drodze bezprzetargowej nieruchomości położonych w miejscowości Kiełczewo – druk nr 532
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
8
Data dokonanej zmiany:
2023-03-01 07:47:12
Nazwa wpisu:
GOŚ.6220.3.2023 - Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji środowiskowej dot. "Budowa budynku handlowo - usługowego z instalacjami wewnętrznymi wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną, parkingami i drogami wewnętrznymi na terenie dz. nr 215/10 i 216/11"
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.