Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2022-11-02 11:43:31
Nazwa wpisu:
Ocena z dnia 27.10.2022r.
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Maciej Grząślewicz
Lp
2
Data dokonanej zmiany:
2022-11-02 10:53:29
Nazwa wpisu:
Budowa i przebudowa sieci wodociągowych w Racocie - informacja z otwarcia ofert
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
3
Data dokonanej zmiany:
2022-10-31 09:53:32
Nazwa wpisu:
2022-aktualizacja
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Weronika Dziamska
Lp
4
Data dokonanej zmiany:
2022-10-31 09:52:07
Nazwa wpisu:
2022-aktualizacja
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Weronika Dziamska
Lp
5
Data dokonanej zmiany:
2022-10-28 12:12:30
Nazwa wpisu:
PO.ZUZ.4.4210.870.2.2022.MZ - Informacja o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego
Opis zmian
aktualizacja danych
Wykonanie zmiany:
Maciej Grząślewicz
Lp
6
Data dokonanej zmiany:
2022-10-28 12:10:31
Nazwa wpisu:
Informacja o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Maciej Grząślewicz
Lp
7
Data dokonanej zmiany:
2022-10-28 10:37:33
Nazwa wpisu:
Budowa kontenerowych stacji podnoszenia ciśnienia wody w Czarkowie i Nielęgowie - informacja z otwarcia ofert
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
8
Data dokonanej zmiany:
2022-10-27 12:40:09
Nazwa wpisu:
Publikacja wniosku o udostępnienie informacji publicznej na wniosek firmy Szulc-Efekt sp. z o.o. / petycji (data wpływu: 14.10.2022 r.)
Opis zmian
Sposób załatwienia
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.