Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2022-08-10 14:36:14
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 39 / 2022 z dnia 10.08.2022r.
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
2
Data dokonanej zmiany:
2022-08-10 14:25:18
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 38 / 2022 z dnia 10.08.2022r.
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
3
Data dokonanej zmiany:
2022-08-10 10:33:17
Nazwa wpisu:
WR.ZUZ.4210.10.2022.RN informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego ws. wydania pozwolenia
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Maciej Grząślewicz
Lp
4
Data dokonanej zmiany:
2022-08-09 14:29:50
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 37 / 2022 z dnia 09.08.2022r.
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
5
Data dokonanej zmiany:
2022-08-09 13:57:15
Nazwa wpisu:
Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika
Opis zmian
Aktualizacja danych
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
6
Data dokonanej zmiany:
2022-08-09 13:55:54
Nazwa wpisu:
Młodociany pracownik
Opis zmian
Zmiana tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
7
Data dokonanej zmiany:
2022-08-09 13:55:03
Nazwa wpisu:
Wniosek o przyznanie zasiłku szkolnego
Opis zmian
Usunięcie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
8
Data dokonanej zmiany:
2022-08-09 13:54:44
Nazwa wpisu:
Wniosek o przyznanie świadczenia pomocy materialnej w roku szkolnym 2021/2022
Opis zmian
Usunięcie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.