Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2018-08-20 08:59:11
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 41 / 2018 z dnia 09. 08. 2018r.
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
2
Data dokonanej zmiany:
2018-08-20 08:54:53
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 40 / 2018 z dnia 07. 08. 2018r.
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
3
Data dokonanej zmiany:
2018-08-20 08:53:37
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 39 / 2018 z dnia 31. 07. 2018r.
Opis zmian
Uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
4
Data dokonanej zmiany:
2018-08-17 09:36:12
Nazwa wpisu:
Wniosek o przyznanie świadczenia pomocy materialnej w roku szkolnym 2018/2019
Opis zmian
korekta tytułu
Wykonanie zmiany:
Weronika Dziamska
Lp
5
Data dokonanej zmiany:
2018-08-16 12:20:22
Nazwa wpisu:
Budowa sieci wodociągowej w Pelikanie, ul. Poprzeczna - ogłoszenie o wyborze oferty
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
6
Data dokonanej zmiany:
2018-08-16 12:15:38
Nazwa wpisu:
Budowa sieci wodociągowej w Racocie, ul. Ogrodowa - ogłoszenie o wyborze oferty
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
7
Data dokonanej zmiany:
2018-08-14 08:57:48
Nazwa wpisu:
Przewozy szkolne w roku 2018/2019 - zawiadomienie o wyborze oferty
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
8
Data dokonanej zmiany:
2018-08-13 10:59:09
Nazwa wpisu:
Budowa oświetlenia ulicznego w Bonikowie, Czarkowie i Widziszewie - zmiana ogłoszenia
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Agnieszka Maćkowiak
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.