Jednostki organizacyjne
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kościanie
Zespół Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Racocie
Zespół Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Bonikowie
Zespół Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach
Zespół Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starym Luboszu
Biblioteka Publiczna Gminy Kościan z/s w Kiełczewie
Oświadczenia majątkowe
Wnioski i dokumenty
Susza 2023
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Likwidacja ogrzewania węglowego
Akcyza
Stypendia i nagrody sportowe
Medale za długoletnie pożycie małżeńskie
Ewidencja ludności
Dowody osobiste
Zagospodarowanie przestrzenne
Woda i kanalizacja
Budowa i utrzymanie dróg
Ochrona środowiska
Podatki i opłaty lokalne
Działalność gopodarcza
Młodociany pracownik
Gospodarka gruntami
Zabytki
Zezwolenia na sprzedaż alkoholu
Fundusz sołecki
Dodatek mieszkaniowy i energetyczny
Lokal socjalny
Udostępnianie informacji publicznej
Nabór na wolne stanowiska
Audytor wewnętrzny
Referent/inspektor ds. ewidencji ludności
Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kościanie
Referent/inspektor ds. dowodów osobistych i ochrony informacji niejawnych
Dyrektor Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starych Oborzyskach
Dyrektor Zespołu Szkół Gminy Kościan Przedszkole i Szkoła Podstawowa w Starym Luboszu
Konserwator wodociągów
Referent/inspektor ds. księgowości budżetowej
Audytor wewnętrzny
Archiwum - nabór na wolne stanowiska
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
2019 rok
Wykaz osób, którym w 2019 roku udzielono ulg, odroczeń, umorzeń, rozłożeń na raty w zakresie podatków lub opłat, oraz wykaz osób, któym udzielono pomocy publicznej w 2019 roku.
Załączniki:
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w roku 2019 udzielono pomocy publicznej
391 KB
Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym, w roku 2019 w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty
267 KB
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2020-05-27 12:58:49
Nazwa wpisu:
2019 rok
Opis zmian
Utworzenie dokumentu
Wykonanie zmiany:
Weronika Dziamska
Informacje wpisu
Informację udostępnił(a):
Weronika Dziamska
Za treści odpowiada:
Marta Lubiejewska
Informację wyprowadził(a):
Weronika Dziamska
Data wytworzenia:
2020-05-27
Data udostępnienia:
2020-05-27
Identyfikator dokumentu:
8015
Liczba wyświetleń strony:
1776