Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:28:21
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 20 / 2012 z dnia 04.04.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
2
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:27:54
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 21 / 2012 z dnia 11.04.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
3
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:27:26
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 22 / 2012 z dnia 12.04.2012r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
4
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:26:57
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 23 / 2012 z dnia 24.04.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
5
Data dokonanej zmiany:
2017-12-08 09:26:34
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 24 / 2012 z dnia 18.05.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
6
Data dokonanej zmiany:
2017-12-06 11:41:00
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 25 / 2012 z dnia 18.05.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
7
Data dokonanej zmiany:
2017-12-06 11:38:05
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 26 / 2012 z dnia 18.05.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Lp
8
Data dokonanej zmiany:
2017-12-06 11:37:27
Nazwa wpisu:
Zarządzenie nr 27 / 2012 z dnia 25.05.2012 r.
Opis zmian
uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Magdalena Lewandowska
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.