Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Rejestr zmian
Lp
1
Data dokonanej zmiany:
2017-10-02 10:19:20
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr XXIV / 261 / 2012 w sprawie: Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kościan na lata 2013-2016.
Opis zmian
Uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
2
Data dokonanej zmiany:
2017-10-02 10:17:33
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr XXIV / 260 / 2012 w sprawie: zmian w budżecie gminy w roku 2012.
Opis zmian
Uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
3
Data dokonanej zmiany:
2017-10-02 10:16:39
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr XXIV / 259 / 2012 w sprawie: zmian w uchwale Nr XXIII / 246 / 2012 Rady Gminy Kościan z dnia 22.11.2012 r. w sprawie: zmian w budżecie gminy w roku 2012 r.
Opis zmian
Uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
4
Data dokonanej zmiany:
2017-10-02 10:15:23
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr XXIV / 258 / 2012 w sprawie: zmiany uchwały Nr XIX / 199 / 2012 Rady Gminy Kościan z dnia 30.05.2012 r. w sprawie: zaciągnięcia pożyczki z Samorządowego Programu Pożyczkowego Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej na inwestycję pn. "Przebudowa ulicy Zielonej i Podgórnej w Gryżynie wraz z odwodnieniem i remontem sieci wodociągowej".
Opis zmian
Uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
5
Data dokonanej zmiany:
2017-10-02 10:14:39
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr XXIV / 258 / 2012 w sprawie: zmiany uchwały Nr XIX / 199 / 2012 Rady Gminy Kościan z dnia 30.05.2012 r. w sprawie: zaciągnięcia pożyczki z Samorządowego Programu Pożyczkowego Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej na inwestycję pn. "Przebudowa ulicy Zielonej i Podgórnej w Gryżynie wraz z odwodnieniem i remontem sieci wodociągowej".
Opis zmian
Uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
6
Data dokonanej zmiany:
2017-10-02 10:12:29
Nazwa wpisu:
Uchwała Nr XXIV / 257 / 2012 w sprawie: zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Kościan na lata 2012-2016.
Opis zmian
Uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
7
Data dokonanej zmiany:
2017-10-02 10:11:10
Nazwa wpisu:
Sesja XXIV z dnia 20.12.2012r.
Opis zmian
Uzupełnienie tytułu
Wykonanie zmiany:
Łukasz Ziomek
Lp
8
Data dokonanej zmiany:
2017-10-01 12:00:00
Nazwa wpisu:
SIWZ z załącznikami
Opis zmian
Zmiana statusu z powodu upływu terminu
Wykonanie zmiany:
Agnieszka Maćkowiak
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.