Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Ostatnie modyfikacje
Lp
1
Data utworzenia wpisu:
2024-04-12 11:56:01
Data modyfikacji:
2024-04-12 11:56:01
Nazwa wpisu:
OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W POZNANIU I z dnia 9 kwietnia 2024 r. o wynikach wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast na obszarze województwa wielkopolskiego
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2024 / Wybory Samorządowe / Wybory / OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W POZNANIU I z dnia 9 kwietnia 2024 r. o wynikach wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast na obszarze województwa wielkopolskiego
Wykonanie modyfikacji:
Adrianna Bednarek
Lp
2
Data utworzenia wpisu:
2024-04-12 11:54:48
Data modyfikacji:
2024-04-12 11:55:15
Nazwa wpisu:
OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W POZNANIU I z dnia 9 kwietnia 2024 r. o wynikach wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast na obszarze województwa wielkopolskiego
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W POZNANIU I z dnia 9 kwietnia 2024 r. o wynikach wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast na obszarze województwa wielkopolskiego
Wykonanie modyfikacji:
Adrianna Bednarek
Lp
3
Data utworzenia wpisu:
2024-04-12 11:54:48
Data modyfikacji:
2024-04-12 11:54:48
Nazwa wpisu:
OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W POZNANIU I z dnia 9 kwietnia 2024 r. o wynikach wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast na obszarze województwa wielkopolskiego
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / OBWIESZCZENIE KOMISARZA WYBORCZEGO W POZNANIU I z dnia 9 kwietnia 2024 r. o wynikach wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast na obszarze województwa wielkopolskiego
Wykonanie modyfikacji:
Adrianna Bednarek
Lp
4
Data utworzenia wpisu:
2024-04-11 14:24:44
Data modyfikacji:
2024-04-11 14:24:44
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 22 / 2024 z dnia 11.04.2024r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2024 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 22 / 2024 z dnia 11.04.2024r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
5
Data utworzenia wpisu:
2024-04-11 14:23:44
Data modyfikacji:
2024-04-11 14:23:44
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 21 / 2024 z dnia 11.04.2024r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2024 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 21 / 2024 z dnia 11.04.2024r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
6
Data utworzenia wpisu:
2024-04-11 14:21:48
Data modyfikacji:
2024-04-11 14:23:06
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 20 / 2024 z dnia 09.04.2024r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2024 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 20 / 2024 z dnia 09.04.2024r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
7
Data utworzenia wpisu:
2024-04-11 14:21:48
Data modyfikacji:
2024-04-11 14:21:48
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 20 / 2024 z dnia 09.04.2024r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2024 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 20 / 2024 z dnia 09.04.2024r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
8
Data utworzenia wpisu:
2024-04-11 14:20:30
Data modyfikacji:
2024-04-11 14:20:30
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 19 / 2024 z dnia 08.04.2024r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2024 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 19 / 2024 z dnia 08.04.2024r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.