Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Ostatnie modyfikacje
Lp
1
Data utworzenia wpisu:
2018-07-25 11:02:30
Data modyfikacji:
2018-07-25 11:02:30
Nazwa wpisu:
Przewozy szkolne w roku 2018/2019 - Ogłoszenie
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Przewozy szkolne w roku 2018/2019 / 2018 / Zamówienia publiczne udzielane na podstawie ustawy PZP / Przewozy szkolne w roku 2018/2019 - Ogłoszenie
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
2
Data utworzenia wpisu:
2018-07-25 10:27:28
Data modyfikacji:
2018-07-25 11:01:40
Nazwa wpisu:
Przewozy szkolne w roku 2018/2019 - Ogłoszenie
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Przewozy szkolne w roku 2018/2019 - Ogłoszenie
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
3
Data utworzenia wpisu:
2018-07-25 10:27:28
Data modyfikacji:
2018-07-25 10:27:28
Nazwa wpisu:
Przewozy szkolne w roku 2018/2019 - Ogłoszenie
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Przewozy szkolne w roku 2018/2019 - Ogłoszenie
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
4
Data utworzenia wpisu:
2018-07-25 10:25:18
Data modyfikacji:
2018-07-25 10:25:18
Nazwa wpisu:
Przewozy szkolne w roku 2018/2019
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 / Zamówienia publiczne udzielane na podstawie ustawy PZP / Przewozy szkolne w roku 2018/2019
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
5
Data utworzenia wpisu:
2018-07-24 10:30:38
Data modyfikacji:
2018-07-24 10:30:38
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 38 / 2018 z dnia 23. 07. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Wykonanie budżetu / 2018 / Budżet / Zarządzenie Nr 38 / 2018 z dnia 23. 07. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
6
Data utworzenia wpisu:
2018-07-24 10:24:01
Data modyfikacji:
2018-07-24 10:24:01
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 37 / 2018 z dnia 23. 07. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Wykonanie budżetu / 2018 / Budżet / Zarządzenie Nr 37 / 2018 z dnia 23. 07. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
7
Data utworzenia wpisu:
2018-07-24 09:58:38
Data modyfikacji:
2018-07-24 09:58:38
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 38 / 2018 z dnia 23. 07. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 38 / 2018 z dnia 23. 07. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
8
Data utworzenia wpisu:
2018-07-24 09:49:22
Data modyfikacji:
2018-07-24 09:49:22
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 37 / 2018 z dnia 23. 07. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 37 / 2018 z dnia 23. 07. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.