Gmina Kościan
Tu warto mieszkać, pracować i działać...
Kontrast:
Czcionka:
Plany miejscowe
Działalność lobbingowa
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2023 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2022 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2021 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2020 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2019 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2018 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2017 roku.
Informacja o działaniach podejmowanych przez podmioty wykonujące zawodową działalność lobbingową oraz podmioty wykonujące bez wpisu do rejestru czynności z zakresu zawodowej działalności lobbingowej w Urzędzie Gminy Kościan w 2016 roku.
Zarządzenie Nr 4 / 2016 z dnia 07.09.2016r.
Ochrona Danych Osobowych
Instrukcja korzystania z BIP
Instrukcja załatwiania spraw drogą elektroniczną
Monitor Polski Dziennik Ustaw
Ostatnie modyfikacje
Lp
1
Data utworzenia wpisu:
2018-10-08 12:08:42
Data modyfikacji:
2018-10-08 12:08:42
Nazwa wpisu:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych / 2018 rok / Zamówienia sektorowe podprogowe / Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
2
Data utworzenia wpisu:
2018-10-08 11:04:38
Data modyfikacji:
2018-10-08 11:04:38
Nazwa wpisu:
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Referent/inspektor ds. budownictwa w zakresie inżynierii środowiska / Nabór na wolne stanowiska / Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
3
Data utworzenia wpisu:
2018-10-08 11:01:43
Data modyfikacji:
2018-10-08 11:01:43
Nazwa wpisu:
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Referent/inspektor ds. budownictwa w zakresie budowy dróg / Nabór na wolne stanowiska / Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
Wykonanie modyfikacji:
Magdalena Lewandowska
Lp
4
Data utworzenia wpisu:
2018-10-08 10:17:46
Data modyfikacji:
2018-10-08 10:17:46
Nazwa wpisu:
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - odpowiedzi na pytania i zmiana treści SIWZ
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych / 2018 rok / Zamówienia sektorowe podprogowe / Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Racocie wraz z solarną suszarnią osadów ściekowych - odpowiedzi na pytania i zmiana treści SIWZ
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
5
Data utworzenia wpisu:
2018-10-05 13:19:34
Data modyfikacji:
2018-10-05 13:19:34
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 51 / 2018 z dnia 05. 10. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 51 / 2018 z dnia 05. 10. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
6
Data utworzenia wpisu:
2018-10-04 13:23:44
Data modyfikacji:
2018-10-04 13:23:44
Nazwa wpisu:
Zarządzenie Nr 48 / 2018 z dnia 24. 09. 2018r.
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / 2018 rok / Rejestr Zarządzeń / Wójt / Organy władzy publicznej / Zarządzenie Nr 48 / 2018 z dnia 24. 09. 2018r.
Wykonanie modyfikacji:
Łukasz Ziomek
Lp
7
Data utworzenia wpisu:
2018-10-04 09:14:41
Data modyfikacji:
2018-10-04 09:14:41
Nazwa wpisu:
Regulamin
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Regulamin obowiązujący od dnia 25.09.2018 r. / Zamówienia sektorowe podprogowe / Regulamin
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Lp
8
Data utworzenia wpisu:
2017-03-23 08:44:31
Data modyfikacji:
2018-10-04 09:13:40
Nazwa wpisu:
Regulamin - nieaktualny
Położenie wpisu
Strona główna / BIP / Zamówienia sektorowe podprogowe / Regulamin - nieaktualny
Wykonanie modyfikacji:
Agnieszka Maćkowiak
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Cookie możesz wyłączyć w Twojej przeglądarce.